czwartek, 5 grudnia 2013

FIRMOO GLASSES & NEON SHOES -OOTD



Musicie mi wybaczyć za zdjęcia, miała być sesja ale to co się dzieje za oknem to masakra. Nawet w kurtce nie chciałoby mi się "pozować". Wiem, że obiecywałam już dosyć długo ten post dlatego w robieniu zdjęć pomógł mi niestety statyw.. 

Pierwsze co to chciałabym Wam powiedzieć, że w poniedziałek dostałam paczkę od FIRMOO skąd zamówiłam sobie okulary. Póki co zerówki ale po nowym roku może będę znów nosić prawdziwe szkła. Nie są to zwykłe plastiki, które kupicie na allegro za 5 zł a takie, które dostaniecie u optyka. W każdym bądź razie zajrzyjcie na stronę, warto wydać te +/- 40$ a nawet jeśli nie macie tej kasy to jest utworzony program w którym dostaniecie pierwszą parę za free :-) Planowałam zrobić oddzielny post na temat okularów ale niestety aparat nie chciał dziś ze mną współpracować i zdjęcia nie wyszły. W następnej notce będzie więcej info! :-) 

No a poza tym dzisiejsza stylizacja na pewno nie jest na tą porę no chyba, że zmienimy buty. ;) Chciałam się pochwalić, że po dwóch latach szukania w końcu je znalazłam! Jest to neonowa kolekcja H&M nie wiem z którego roku ale już miałam jedne buty z tej kolekcji, które możecie zobaczyć tutaj na facebook'u. :-)))

_____________________________
t-shirt - H&M
legginsy - Sinsay
buty - H&M
okulary - FIRMOO.COM